5 Şubat 2013 Salı

Olsun

Sen gittin ya benden, o gün. Ben kaldım orada hani. Sonra yağmur yağdıydı da, çok ıslandım. Olsun.

Sonra hani kalandım ya, geriye dönmem meseleydi, mesele etmedin. Olsun. Yol uzundu ya hani param yoktu, sonra yürüdüm ben. Ağladım ya birden, göz yaşlarım yağmura karıştı. Eskiden olsa, silerdin ya görsen. Gördün, silmedin. Olsun.

Hani seni çok aradım da açmadın ya telefonlarımı. Bende bir müddet sonra tutamadım kendimi, geldim ya kapına. Hani balkondan baktın, gözlerime de değil aşağıya doğru, sonra kapıyı açmadın. Çaldım, çaldım zilini, döndüm ya ben. Kayboldum sonra. Olsun.

Hani kıymetlim derdim ya sana, beni bırakmazsın hiç dimi derdin sende ya bana. Ama sen bıraktın. Olsun.

Resminden içeriye doğru ya hani, sol yanımda toplu iğne sızısı. Olsun. Senden bana son hatıra ya 'sırtıma' sapladığın bıçağın yarası. Hani canım yanmazdı ya, olsun.

Acıyor mu dediydin ya, sonra benimde acımıştı, senden önce diye hani. Evet, acıyor. Olsun. Alışamazmış ya severken ayrılan. Alışamadım bende. Olsun. Hem sevdiği acıtabilirmiş ya bir tek hani, insanın canını. Ne olacak ki, acısın, benim canım. Senin canın...

Canın sağ olsun.

ÖDÇ
06/02/2013 05:24

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder