24 Şubat 2021 Çarşamba

 

Bir kırılma noktası oldu.

Şu veya bu diyemem. Artık hiç kimseyi gereğinden fazla önemsemiyor, kimseyi gözümde büyütmek ile zaman kaybetmiyorum.Hakkımda birilerine abuk subuk konuşanlara acımaktan da vazgeçtim, ne kimseyi kıskanıyor, ne de gıptayla bakıyorum artık. Hiç kimsenin malında mülkünde gözüm yok ve hiç kimsenin muhteşem aile hayatları, paraları, evleri, arabaları, yazlıkları, kışlıkları veya kartvizitindeki o eşsiz ağırlıkları umurum değil. Zenginlikler dünya ile sınırlı. Kalp fakiri insanları çevremde gördükçe daha iyi anlıyorum. Varsın, türlü vasatlıklarına rağmen birilerine daha süslü yalanlar söyledikleri ve yağcılık yapmaya çalıştıkları için el üstünde tutulsun insanlar. Onlara insanlığı anlatmak isterdim uzun uzun elbet, ama kaybettikleri bir şeyi dinlemelerine gerek yok, zaten benim de o kadar zamanım yok!

Varsın kötü kalpleri ve dedikodularıyla acziyetlerini unutup, beni durmadan karalamaya ve insanlarla kurduğum saf bağları bozmaya çalışsınlar. Ben benim olanı nasıl daha iyi ederim, düşlerimi nasıl büyütebilirim onun peşindeyim. Bir zamanlar, bir kadın demişti: "Hayattan güzel kareler çalmak için yaşıyorum."

Nitekim tam da orasındayım yaşamın. Etrafımdaki kalabalıklara inat, hiç ķimsenin beni tutmaksızın nasıl düştüğümü gördüğüm o hatıraları ve sonrasındaki yalnızlığımı bazen hatırlıyorum, bazı geceler özlüyor ve hiç unutmuyorum. Çünkü Ahmet Kaya çalıyor gecenin sağır edici sessizliğinde. Rakı ve deniz ve Bodrum. İçtim tabi biraz affedin, sarhoşum. Üstelik insanın bam teline basıyor şarkı. "Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya"...

Nitekim tam da orasındayım, bir menekşe kokusunda anlamını aradığım yaşamın!

Önder Deniz Çavuşlar


📌Derinlik Sarhoşluğu'nu tüm kitabevlerinden ve online kitap satış noktalarından temin edebilirsiniz.


📚 D&R, Kitapyurdu, Idefixe, BKM Kitap, Mephisto, Amazon, Pandora.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder