23 Aralık 2010 Perşembe

prekazi

oyun bilmem!
almadılar ki aralarına çocukluktan beri beni..
ben azrailden rol çalardım..
saklambaç,körebe bilmezdim..

top oynardık çamurlarda,annem kulağımı çekerdi..
'ben' Prekazi olurdum !
çocukluk arkadaşım 'serdar' Tanju Çolak!

Hülya Avşar ile Tanju Çolak 'ın flört yılları!
kıskanırdım mahallenin en güzel kızını serdar'dan..
Hülya Avşar'a benziyordu ,Ve serdar'ı seviyordu....

ben mahalle başında beklerdim..

O kızın babasının işten geliş saatini..
Serdar ile O kız elele tutuşsun diye...
işim,görevim 'gözcülük'tü..

derken,büyüdük!

şimdi Serdar evlendi
O kızla..
iki çocuğu var..

ve mangal yapıp bir büyük devirdiğimiz ,
aile sohbetlerinde 'çocukluk aşkım' diyor mahallemizin en güzel kızına..

ama vefalı işte benim çocukluk arkadaşım az misketlerini araklamamıştım!

sağolsun...

'benim hakkımı yemiyor!
'sen olmasaydın; bunların hiç biri olmazdı diyor.!'


ÖDÇ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder